mandag den 13. februar 2023

Irma popper bare op hele tiden

Jeg er stadig en gammel, gnaven ugle.
Selvportræt!
     Jeg er gnaven, fordi de kortsigtede, visionsløse, pengegriske, magtsyge idioter i Coops ledelse lukker Irma.
     Jeg tror virkelig ikke, de aner, hvad de har gang i. 
  - 💙 -
Penge er ikke alt

     Jeg forsøger så at forklare mine engelske læserer, hvad Irma betuyder for mig, og jeg ender med at sige, at det at få at vide, at Irma lukker er ligesom at få at vide at en ven er dødssyg. Denne ven popper op i alt, hvad man foretager sig.
     Emnet for dagens digt skulle være Random acts of Kindness som er et begreb på engelsk, hvor man er venlig mod tilfældige mennesker i ens omgivelser. De håber så det smitter - lidt lige som smil ... og se nu her, vi kommer bare ikke uden om Irma for øjeblikket, vel?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar