søndag den 24. marts 2024

Skuffet

Hvis man læser de rigtige steder, kan man læse, at det glæder Coop, at Änglamark er blevet valgt som det mest bæredigtige varemærk af danske forbrugere.

Derfor undrer det mig, at ret ofte, når jeg vil købe en vare i Kvickly Helsinge så kan jeg ikke finde en vare fra Änglamark som et alternativ til Copps egne eller "mærkevarerne". Det gælder som allerede fortalt fryseposer og lignende, men også frugtsnacks, mørke rosiner og mange andre ting. Der er kun Coops egne varer og eventuelt et dyrere 'finere' alternativ, men altså netop ikke Änglamark.

Jeg håber, det kun er et problem i Kvickly Helsinge, men jeg frygter, at det ikke er tilfældet - og hvis det virkelig er tilfældet, finder jeg det temmeligt luset, at Nordsjællands største Coop ikke går foran i miljøvenlighed.

Og typisk Coop kan man intet sted finde en samlet oversigt over Änglamarks varer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar