fredag den 22. marts 2024

Vægelsindede Coop

I september 2023 lukkede Aldi i hele Danmark, og derfor også i Helsinge. Butikken blev købt af Coop, der ville åbne en ny 365discount i lokalerne.
     Vi var flere, der undrede os. Der lå nemlig allerede en 365 i Helsinge, mindre end 500 m. fra den nye butik. Vi var flere, der stillede samme spørgsmål som Ugepostens journalist - her fremhævet med gult:
     Og hver gang nogen har spurgt, det være sig i avisen eller på Facebook, var svaret det samme. Nej den gamle 365 over for Kvickly lukker ikke.
     Derfor blev jeg ret forundret, da jeg var forbi 365 i forgårs og så inventar ligge spredt på parkeringspladsen og en stor affaldscontainer udenfor.
     I dag fik jeg så taget et billede:

Jeg ved så ikke hvor længe det opslag har hængt der. Men i Ugepostens artiklel om åbningen af den nye 365 står der heller ikke et ord om at den gamle lukker. Det eneste, jeg kan finde, er et facebook-opslag fra den 15. marts på 365's profil og et fra 8. marts i Helsinge gruppen, så det lyder ret hovsa-agtigt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar