fredag den 8. december 2023

eTilbudsavis

     I busserne er der en skærm med oplysninger om busruter osv. og så reklamer. De er meget irriterende; heldigvis er der ikke lyd på, for så tror jeg måske jeg ville overveje at anskaffe en bil.
     Men - der er en reklame for en netside, der hedder eTilbudsavis, hvor man burde kunne finde tilbud på dit og dat. Jeg besluttede at teste, da det faktisk lød ret smart.
     Men nej. Selv om der er en afkrydsningsmulighed for butikker, så virker den ikke. Jeg kunne i hvert fald ikke få den til det.
     Se bare her. Selv om jeg har valgt at se tilbud fra Netto, Meny, SuperBrugsen, Rema, Kvickly og Irma, så er de øverste tre fra 365 og det nederste fra Spar. Det er de præcis samme, jeg fik uden at have valgt nogle supermarkeder.
    Den side tror jeg ikke, jeg har lyst til at forsøge mig med igen foreløbig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar