søndag den 12. februar 2023

Coops "personlige" medlemstilbud nummer 1 - uge 7

     Normalt kigger Uglen ikke i tilbudsaviser. Der skrives en huskeseddel, og den købes der ind efter. Hvis der så er tilbud på vores lagervarer - kaffe, the, toiletpapir, smør, kiks, müsli, hakkede tomater og den slags - så købes der et større antal af dem. Det er en slags mental huskeseddel, der altid kører. Jeg ved hvilke varer vi bruger, jeg ved nogenlunde hvor mange af hver vi har på lager, så vi løber sjældent tør.
     Nu har jeg hele Irma-balladen gjort mig nysgerrig. Hver uge har jeg været inde på Coops hjemmeside og kigge dels på tilbudsaviser dels på mine personlige medlemstilbud. Og jeg undres såre.

De skriver:

Skræddersyet til dig!
Som Coop Medlem får du hver uge en række personlige tilbud at vælge imellem. Disse tilbud er nøje udvalgt, så de passer til dig og dine behov.

Aktivér blot dine personlige tilbud og scan dit medlemskort eller Coop app'en ved kassen, som du plejer, så får du automatisk din rabat.

Aktivér dine tilbud inden du betaler
Du har mulighed for at benytte op til 10 personlige tilbud på tværs af vores kæder om ugen. Når du klikker på tilbuddet, kan du læse mere om hvilke varianter, du kan vælge imellem, samt hvor mange af hver vare, du kan købe til din personlige tilbudspris.

Der er nye personlige tilbud til dig hver søndag. Du kan aktivere dine i Coop app'en, her på siden eller ved at benytte Pristjekkeren i butikken ved at scanne bruge dit fysiske medlemskort.


Her er så tilbuddene til mig 8 ad gangen, så man stadig kan se dem:

Her er de 42 tilbud, jeg ikke valgte - eller ville vælge. Og det er dem, der undrer mig.
     Jeg har aldrig, som i ALDRIG købt konventionel kylling, kød eller eller kartofler. Vin eller øl køber jeg heller ikke, og det er næsten 20 år siden, jeg sidst har købt færdigretter på dåse eller pizzaer på frost.

Man må højst vælge 10 ud af de 50 "personlige" tilbud. Men hårdt presset kunne jeg vælge 8 - og sådan har det været de tre uger, jeg har tjekket.

Dem, jeg valgte:
5 fra Kvickly
1 fra Superbrugsen
2 fra Irma.

Så kiggede jeg Irmas tilbudsavis igennem. Her ville jeg ikke have spor problemer med at fylde listen, her ville problemet være, at begrænse mig til 10. De viser kun 12, jeg valgte 15 uden problemer - og sådan burde det vel være med de personlige tilbud?
Kvickly og SuperBrugsens tibudsavis - 3 fristende tilbud og ikke noget billede, for det her smarte system virkede åbenbart ikke der.
     Og så hopper og blinker og danser tilbuddene i Kvicklys avis hele tiden. Det falder mig svært at holde ud at se på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar