mandag den 29. maj 2023

Coops "personlige" tilbud uge 22

Uge 22 - nu har jeg forsøgt at fortælle Coop min mening om de "personlige" tilbud i lidt mere end et kvart år. Nu opgiver jeg.
     Denne uge er det faktisk værre end nogensinde!

Dem, jeg valgte:
6 tilbud fra tre butikskæder. Som altid synes jeg at problemet burde være at begrænse mig til 10 tilbud ikke at finde 10 jeg måske kunne have lyst til at købe.

De øvrige tilbud fra Kvickly:
     Bare det samme gamle ... jeg ikke har købt det sidste godt tre måneder på trods af Coop's forsøg på at få mig til det.
     Det nye: Jensens Pulled Pork, smag forskellen pølser og Tressemme shampoo - alle tre varer, jeg ikke ville have om de så var gratis. Naturligvis har jeg da heller aldrig købt dem, så jeg undrer mig hvordan Coop kan sige at Disse tilbud er nøje udvalgt, og baseret på de varer, du køber mest af.

SuperBrugsens tilbud:

     Her har jeg så ikke valgt én eneste vare. Det er stort set alt sammen ikke økologisk, og enten Coop eller Arlas egne varer, som jeg stadig ikke køber.
     Nyheden her er en "feta"ost. Det kan jeg altså ikke fordrage, og jeg har derfor selvfølgelig heller aldrig købt det.
  Hvorfor kan Coop dog ikke kigge i min købshistorik? Den går helt tilbage fra 1996, så der må være nok at lave statisitk på - så gør det dog!  

Irmas øvrige tilbud:
Tjoo, kunne I ikke godt gennemskue, at jeg ikke køber færdigretter?
     Og den der mysli, den har jeg set før - mange gange før. Det samme gælder for vin og ost. Krydderier køber jeg - af og til - og sjovt nok får jeg dem kun som personligt tilbud, når jeg lige har købt.


Generelt:
Irmas og Coops müsli, Änglamarks chokolade, vin og øl, Tirstrup ost, alt mulig sær shampoo, ikke-økologiske kyllingeudskæringer, ikke-økologiske grøntsager, ikke-økologisk hakket kød, Arlas mejeriprodukter og sære kaffer har jeg heller ikke købt det sidste kvarte år på trods af at jeg har fået den tilbudt i rotation stort set hver anden uge ... hvad med at prøve nogle andre varer - nogen jeg køber, for eksempel?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar