søndag den 21. maj 2023

Coops "personlige" tilbud nummer 12 - uge 21

     Kære Coop, kære læsere.
     Det lader ikke til at der er nogen som helst form for udvikling i mine tilbud. For nu 12. gang skriver jeg om de samme ca. 80 tilbud.


     Ugens valgte ... hele 5:
Og det er alt sammen ting, vi har set mange, mange gange før.

- - - - -

Kvicklys øvrige tilbud:

Der er intet nyt her.
  1. Rugmel, som jeg aldrig har købt
  2. Coops yoghurt, som jeg slet ikke ønsker at købe
  3. Urtekrams shampoo, ditto
  4. Jensens køkken NEJ TAK! Heller ikke i denne uge. Den var ny for to uger siden, hvor jeg skrev: Det andet nye er en færdiglavet sovs fra Jensens køkken. Den ville jeg ikke have, om så den var gratis. Jeg har ikke skiftet mening siden.
  5. Änglamark madpakkefyld. Den dukker også op ca. hver anden uge. Jeg har hidtil ikke købt dem, så hvorfor nu?
  6. Lindt chokolade ... tja... hvis ikke det var fordi lige netop den der appelsin der vises på billedet og så  lakridsen var udgået til fordel for nye smagsvarianter, ville det komme på listen, men ikke længere.
  7. Änglamark the. er også med ca. hver anden uge. Men nej, jeg bliver ved med at drikke Irmas the til de lukker, og så bliver det nok fra en specialbutik derefter.
  8. Bøffer, nej tak. Jeg vil ikke betale andre mennesker for at forme mine bøffer, og så er de alt for store. 
Superbrugsens øvrige tilbud:

Her er søreme noget nyt: Graasten remoulade. Hvorfor er det hele tiden lige præcis IKKE det, jeg køber, der kommer med i de her tilbud, men noget, der er lidt ved siden af? Jeg køber mayonnaise og ketchup, sjældent en dressing, men alrig, som i ALDRIG remoulade. Hvorfor hulan er det så det, jeg får tilbudt?
     Så til gengangerne:
  1. Ikke-økologisk hakket kød. nej tak.
  2. Æg - sjovt, som det bliver ved. Nettos er billigere og bedre. Så æg køber jeg heller aldrig i Coop.
  3. De der fyldte pastaer kommer også igen hver anden uge. Stadig nej tak.
  4. Vin? - Aldrig!
  5. Ikke-økologisk syltetøj. Nej tak!
  6. Coops pesto. Ikke øko. Nej tak.
  7. Thise Acido - nej IKKE den!
  8. Ost, måske.


Lutter gengangere:
  1. Innocent - Nyhed fra uge 17 og genganger fra uge 19 - stadig nej tak.
  2. Eco Clean for Xende gang - stadig nej tak.
  3. Coops isvafler. Nyhed fra uge 17 og genganger fra uge 19. Jeg har ikke skiftet mening og siger stadig: Jeg går ikke i Irma for at købe Coops skodvarer. Så nej tak.
  4. Irmas hverdagsmüsli - stadig nej tak.
  5. Øl? - Aldrig!
  6. Italiensk kaffe. stadig nej tak, vi drikker den grønne, hele bønner - og den har jeg aldrig set her! Derimod har denne her været med ca. hver anden uge siden jeg begyndte at kigge på de personlige tilbud.
  7. Vin? - Aldrig!
  8. Pasta. Vi spiser pasta, meget pasta, men altid den anden slags, Irmas hverdag. Så nok engang: Ved siden af igen, Coop.
     I DagligBrugsen er det bare generiske Coop-varer og færdigretter. Ikke noget, jeg ville gå en omvej  for at købe.
     Men i 365 er der overraskende gode tilbud i denne uge.
Tre ting, jeg faktisk køber: frossen øko-grønt, økologisk pålæg og økologisk slik.
     Trist kun, at butikken er så deprimerende, og at mere og mere af det, jeg kom efter, nu enten er lige så dyrt som i Kvickly eller helt udgået af sortimentet siden butikken blev til 365. Så nej, det lokker mig ikke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar