søndag den 23. april 2023

Coops "personlige" tilbud nummer 8 - uge 17

Og vi bringer en gentagelse. Coop har på trods af mine mange års indkøb som medlem, og på trods af gentagne henvendelser ikke fattet, hvad personlige tilbud egentlig er for en størrelse.

  Coop skriver som sædvanligt:
Som medlem af Coop får du hver uge en række personlige tilbud at vælge imellem. Disse tilbud er nøje udvalgt, og baseret på de varer, du køber mest af. 
De personlige tilbud skal blot aktiveres inden køb, så går varen ind til din personlige pris. Scan dit medlemskort ved kassen eller registrér din Coop app ved kassen, så bliver rabatten registreret.


Men jeg kan holde mig til mit nye format hvor jeg kun fortæller hvilke "personlige" tilbud, der er nye i denne uge.
     Og så er der en lille overraskelse.

Kvicklys tilbud i denne uge:
Intet nyt.

SuperBrugsens tilbud i denne uge:
Jeg tror Innocent juice er nyt ... men det har jeg altså aldrig købt. 1. den er ikke økologisk. 2. Der er altid ingredienser i, jeg ikke kan tåle. 3. Selv på tilbud er den dyrere end den økologiske fra både Coop og Netto. Så nej tak.

Irmas tilbud i denne uge:
Her har vi ugens nyhed: Coops isvafler! Som allerede sagt ved tidligere lejligheder: Jeg går ikke i Irma for at købe Coops skodvarer. Så nej tak.

Dem, jeg valgte:
At det er mange i denne uge er rent tilfældigt. Dels har jeg igen valgt alle, der kunne være interessante, dels har de interessante tilbud for de flestes vedkommende ramt de rigtige butikker. For eksempel opvask fra Änglamark, der i to uger har været personligt tilbud i DagligBrugsen. Nu er det så endelig i SuperBrugsen i stedet.


Og ugens overraskelse. Der er kun 8 tilbud i SuperBrugsen. Hvorfor mon det? Skulle der være det mindste personlige her, burde der være færre i DagligBrugsen, der ligger totalt ubekvemt for mig, og hvor jeg vist aldrig har købt noget som helst, men der får jeg som for det meste 10 generiske Coop-varer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar