mandag den 10. april 2023

Coops "personlige" tilbud nummer 6 - Uge 15

En ny uge med nye "personlige  tilbud". Det er da bare helt eventyrligt, som det altid er der samme 60-70 tilbud i rundgang. Jeg har lavet lidt om på formatet, og fortæller i denne uge kun hvilke "personlige" tilbud, der er nye.
     Coop skriver:
Som medlem af Coop får du hver uge en række personlige tilbud at vælge imellem. Disse tilbud er nøje udvalgt, og baseret på de varer, du køber mest af. 
De personlige tilbud skal blot aktiveres inden køb, så går varen ind til din personlige pris. Scan dit medlemskort ved kassen eller registrér din Coop app ved kassen, så bliver rabatten registreret.


Her er alle de tilbud, jeg har valgt i denne uge. Det er en bundskraber med hele 4 tilbud.
Heraf er tre gengangere: Kylling, kiks og smør.

I Kvickly blev jeg også tilbudt de her ting:
Det eneste nye tilbud her er kartoffelsalat.


Fra SuperBrugsen valgte jeg slet ikke noget denne gang. Jeg havde valget mellem følgende 10 tilbud:
Her er faktisk en hel del nye ting. Synd, de rammer helt forbi de varer, jeg køber.
Gråsten Remoulade ... suk
Karolines Køkken Piskefløde ... suk
Amo Pizzamel ... suk
Coop lasagneplader ... suk
Tartar ... suk

Kære Coop, har I endnu ikke fattet - og set ud fra mine indkøb gennem 27 år - at jeg køber økologisk hvor det er muligt?



Irma. Jeg kunne også have valgt de her tilbud:
Det eneste nye her er Grana Padano - ikke økologisk.
Alle de andre har jeg fået tilbudt mindst hver anden uge i meget lang tid og ikke købt dem, tror Coop så virkelig, jeg gør det nu? Må jeg bede om nogle nye og gerne ordentligt personlige tilbud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar