søndag den 10. marts 2024

Ugens helt igennem "personlige" tilbud uge 11, 2024

Jeg havde ellers besluttet mig for ikke at skrive om Coops "personlige" tilbud længere, men denne uges tilbud er virkelig absurde.

Først de tre, jeg valgte:
  1. Snackpølser, dem bruger jeg i børnenes madpakker, så de bliver købt uanset om de er på tilbud eller ej, så tre styk på tilbud*) batter virkelig ikke meget med to børn i fem skoledage bare i denne uge. Og så er besparelsen på EN krone pr. styk.
  2. Irmas pasta. Ja tak, jeg køber nok tre, så har vi, til de er på tilbud igen. Samlet besparelse ca. 27 kroner.
  3. Kylling, måske, måske ikke. Men nu sparer jeg i hvert fald 12,75 hvis jeg skulle købe en pakke.

Så dem, jeg ikke valgte:

  1. Coops creme fraiche, ikke øko, ikke laktosefri - Arlas bras, nej tak  - aldrig købt.
  2. Svaneke øl. Jeg drikker eller køber stadig ikke øl! - aldrig købt.
  3. Hvidløgssmør. Selv om det er øko, nej tak. Jeg kan ikke tåle hvidløg, og jeg laver den slags selv - aldrig købt.
  4. Iceberg. Ikke øko. - aldrig købt.
  5. Øko banan. Nix, jeg køber Uuru-bananer i Netto.
  6. Baby cottonpads. Er det en vits? Min yngste er 18! - aldrig købt.
  7. Änglamarks te - aldrig købt.

*) De fleste tilbud gælder tre gange, øllene dog fire og bananerne seks.

Jeg kiggede de øvrige 25 tilbud igennem, 10 fra SuperBrugsen, 10 fra DagligBrugsen og 5 fra 365. Der var ET tilbud, jeg kunne have lyst til at købe, nemlig det her:
Jeg ville spare 3,75 pr. liter, i alt 11,25, men jeg skulle bruge lang tid og væsentligt flere penge på busbilletter, da den nærmeste DagligBrugs ligger 25 kilometer herfra. Og ingen af dem ligger steder, jeg ellers kommer. Så nej tak.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar