søndag den 11. juni 2023

Coops "personlige tilbud - nummer 15 - Uge 24

Efter forbedringer.

Ifølge Coop skulle alle personlige tilbud nu være opdaterede og Irma desværre udgået af listerne pga kommende lukning (snøft). Det bliver spændende at se.

Nu står der:


Skræddersyede tilbud kun til dig
Hvem vil ikke have relevante tilbud, som de kan bruge til noget? De personlige medlemstilbud er udvalgt ud fra dine præferencer, tidligere indkøb og sæson. Få tilbud fra SuperBrugsen, Kvickly, 365discount og Dagli'Brugsen som passer til dig.

I Kvickly kunne jeg også have valgt:

Ja ... det kan godt være, tilbuddene er blevet mere økologiske, men der er lige så mange sære forbiere som før:

- Æg køber jeg ikke om sommeren, for der har vi fra egne høns.
- Rugmel. Nej, bruger ikke, køber ikke, har ikke gjort meget længe.
- Tomatpuré på tube? Jeg vidste slet ikke det fandtes. 
- Müsli er, som allerede sagt, en af de to ting jeg aldrig køber økolgisk.
- Änglamark papir - Jo, alligevel. Jeg så det som kun toiletpapir,

 - - - - -

SuperBrugsen:
Også her mere øko, men igen alt for meget, vi ikke køber:
- Frugtstænger. Bare fordi jeg køber frugtsnacks, køber jeg ikke frugtstænger, der nemlig er mest dadel/figen-pålæg og ikke bliver spist, heller ikke hvis det er økologisk.
- Chokolade - den anden vare, jeg aldrig køber økologisk.
- Æg ... samme som Kvickly :(  bare lige en anelse dyrere 2,60 pr. æg mod Kvicklys 2,33.
- Øl. NEJ TAK!
- Ost, tja... hmm, nej, nok ikke. Selv om vi har haft "osteproblemer", siden den, vi godt kunne lide, udgik (Netto), så tror jeg ikke denne her er interessant.
- Pålægger - Ulækker!
- Speltmel, selv på tilbud meget dyrere end Änglamarks - den går igen her anden uge. Jeg køber den stadig ikke.
- Coops piskefløde. Nej tak.

 - - - - -

Dem jeg valgte:
     Mit problem er stadig at der ikke er 10 tilbud, jeg har lyst til at vælge. Og som jeg har sagt mange gange før, skulle det jo være et problem at begrænse sig til 10, ikke at forsøge at finde 10.
  

 - - - - -

Så kigger vi lige på de to kæder hvor jeg ikke handler, DagligBrugsen og 365.


DagligBrugsen - her er lige som i SuperBrugsen to tillokkende tilbud. Änglamark pasta og opvaskemiddel.

     Og endelig i 365 - Thises yoghurt - grundlæggende det samme tilbud som i Kvickly - bare en krone bílligere. 
     NB. Der var kun 5 tilbud i 365 denne gang, det passer mig fint.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar